Melyek azok a hibaelhárítási lépések, amelyeket kipróbálhatnak, amikor a Heimdal szolgáltatás elérhetetlen?
Az első lépés a helyi szolgáltatások megnyitása:
Kattintson a “Start” gombra, majd a “Search” mezőbe írja be a “services.msc” parancsot, majd nyomja meg az “ENTER” billentyűt!
Ahhoz, hogy ellenőrizze, a Thor-szolgáltatások aktívak-e és futnak, a “services.msc” programot használhatja.
Ha a Heimdal Client Host szolgáltatás nem fut, kattintson rá jobb gombbal, és válassza a "Start/Restart" lehetőséget!
Ha a szolgáltatás nem indul el, akkor erre nincs megfelelő engedélye, vagy más szolgáltatás gátolja.
Ez a lépés haladóbb, és a Microsoft Management Console megnyitásával indul:
Kattintson a “Start” gombra, kattintson a “Search” mezőbe, írja be az “mmc.exe” parancsot, majd nyomja meg az “ENTER” billentyűt!
Az UAC ( User Account Control) felkéri, hogy engedélyezze az MMC számára, hogy módosítsa a számítógépet. Kattintson a “Yes” gombra az engedélyezéshez.
A Fájl menüben válassza a “Add/Remove Snap-in" (Beépülő modul hozzáadása/eltávolítása) lehetőséget, válassza a “Certificates” lehetőséget, majd kattintson az “Add” elemre, ezután a “Computer account” elemre, majd a “Next” gombra a “Local computer” jelölőnégyzet kiválasztása után, végül a “Finish” és az “OK” gombra.
Ellenőrizze a “Certificates” (Helyi számítógép/Local Computer) - “Personal and Certificates” (Helyi számítógép) - “Trusted People – Certificates” alatt, hogy a Thor-tanúsítvány ott található-e!
Ha nem találja a Thor tanúsítványát ezeken a helyeken, akkor újra kell telepítenie a Thor-t a weboldalunk legújabb verziójával: Letöltés
Ezután állítsa be a megfelelő kivételeket a tűzfalon a Thor összes folyamatához és a helyi telepítési útvonalhoz!
További kérdés esetén keressen minket a [email protected] email címen!