Email Fraud Prevention problémák

Az Email Fraud Prevention egy olyan motor, ami a Microsoft Outlookban megnyitott e-maileket szűri. 
 

  1. A kapott e-maileket nem szűri az Email Fraud Prevention. 
  2. Meg tudom nyitni/elolvasni az In Assessment vagy a Malicious  mappákban lévő e-maileket? 

1. PROMBLÉMA: a kapott e-maileket nem szűri az Email Fraud Prevention. 
 

MEGOLDÁS: Az Email Fraud Prevention, a Microsoft Outlook megnyitásakor, a végponton helyileg szűri az e-maileket. Ha a Microsoft Outlook nem fut, és az új e-maileket egy másik levelező klienssel (vagy böngészőből) nyitnak meg/olvasnak el, az E-mail Fraud Prevention nem tudja ellenőrizni az e-maileket. Győződjön meg róla, hogy fut-e a Heimdal MailSentry szolgáltatás (amely az e-mail csalások megelőzéséért felelős). 


SOLUTION: the emails that are being analyzed are placed in the In Assessment or the Malicious folders cannot be opened/read.  

MEGOLDÁS: az elemzés alatt álló e-mailek, melyek az In Assessment vagy a Malicious mappákba kerülnek nem nyithatók meg. 

Ha az e-mail először fertőzöttnek minősült (át lett helyezve HeimdalInfectedMails gyűjtőhelyre), és ezt követően a végső eredmények alapján biztonságosnak, akkor az e-mail visszakerül az eredeti mappájába. 


Email Fraud Prevention problémák
Maxvalor Support 2. februára 2024

Tagy
Archivovať
Threat Prevention macOs