OTTHON/INGYENES felhasználóknak
Megoldás:
Ellenőrizze az internetkapcsolatát, és győződjön meg arról, hogy van hozzáférése internethez.
A “Date and Time” megnyitásához kattintson a “Start” gombra, kattintson a “Control Panel” elemre, a “Clock, Language, and Region” elemre, majd a “Date and Time” elemre.
Kattintson az “Internet Time” fülre, majd a “Change settings” gombra.
Kattintson az “Update now” gombra
Meg kell várni a megerősítő üzenetet, ami arról tájékoztat, hogy a frissítés sikeres volt. Ha hibaüzenetet kap, kérjük, ismételje meg a folyamatot, amíg nem kap olyan üzenetet, amely arról tájékoztatja, hogy a frissítés sikeres volt.
Megjegyzés!
Győződjön meg róla, hogy a licencet nem használják a Thor aktiválására több eszközön, mint ahány előfizetés van! Ha több helyen aktiválta (új számítógép vagy merevlemez, a Windows újratelepítése), akkor kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a [email protected] címen és frissítjük a licenckulcsot.
Vállalati felhasználók számára
Ezt a problémát 4 dolog okozhatja:
Time and Date
Ez az állapot akkor fordulhat elő, ha az idő vagy a dátum nincs szinkronizálva a számítógép és a domain controller között, amelyre bejelentkezni próbál. Ellenőrizheti és szinkronizálhatja a számítógép idejét a DC idővel a következő paranccsal: net time / set / y vagy w32tm / resync
Ezt a parancsot a rendszergazdai jogosultságokkal rendelkező parancssor segítségével futtathatja. A Thor szoftver függ a Windows time service-től is. Nélküle a Thor nem tud kommunikálni a DC idővel, ezért nem fogja aktiválni a licenckulcsot.A tűzfala blokkolja a kapcsolatot a Thor Agent és szervereink között
Állítsa be a megfelelő kivételeket a tűzfalban az Agent összes folyamatához és a helyi telepítési útvonalhoz.Windows Management Instrumentation (WMI) szolgáltatás
A Thor alkalmazás teljes mértékben függ a Windows Management Instrumentation (WMI) szolgáltatástól. A WMI észleli az összes aktív hálózati adaptert a megadott számítógépen, így hozzáadhatja a Localhost IP-címet, ezt követően a Thor elkezdi szűrni az internet forgalmát..NET Framework
A számítógépére (jelenleg) telepített .NET Framework verzió nem kompatibilis a Thor-ral.
Megoldás
A Thor-ral kompatibilis a .NET Framework 4.6.1 vagy annak újabb verziója (Letölthető innen).
Vagy a .NET Framework könyvtárai megsérültek.
Amikor megpróbálja aktiválni a Thor licencet, és egy .NET Framework hibát kap az Event Viewer-ben, akkor az API könyvtárak valószínűleg sérültek. Ki kell javítania őket a Thor megfelelő működéséhez. Az Eseménynapló megnyitásához kövesse az alábbi lépéseket:
Kattintson a “Windows Start” gombra, majd írja be az “Event a Search programs and files” mezőbe.
“Event Viewer” lehetőséget.
Keresse meg a “Windows Logs > Alkalmazás/Application” elemet, majd keresse meg a jobb oldali panelen a “Filter Current Log” > válassza a “Filter” fület > “Event level” > jelölje meg a “Critical, Warning and Error” szinteket, majd klikkeljen az OK gombra.
Ellenőrizze az Application logs-ban, hogy talál-e hibákat az Application Error vagy a .NET Runtime/.NET futási idővel kapcsolatban vagy ClientHost.exe nevű alkalmazást a naplókban.
Ebben az esetben javítsa ki a .NET Framework telepítőjét ennek az eszköznek a használatával (Töltse le itt), vagy frissítse a legújabb .NET Framework-t, ami kompatibilis a Windows operációs rendszerével.
További kérdés esetén keressen minket a [email protected] email címen!