Maxvalor Support Mi a teendő alacsony vektorN-érzékelés esetén? Ebben az esetben a következő lépéseket kell tennie: 1. Még ha a kockázat alacsony is, az mindig eszkalálódhat. 2. Javasoljuk, hogy feltétlenül tájékoztassa a felhasználót, hogy figyeljen bármilyen tel... 2022. szept. 2. Technikai blog
Maxvalor Support Mi a teendő a VectorN észlelések magas kockázata esetén? Ebben az esetben a következő lépéseket kell tennie: 1. Javasoljuk, hogy húzza ki a készüléket a hálózatból, abban az esetben is, ha a helyzet eszkalálódik. 2. Kérjük, végezzen mélyreható vizsgálatot a... 2022. szept. 2. Technikai blog
Maxvalor Support A Heimdal™ Threat Prevention hagyományos vírusirtó megoldás? Nem, a Heimdal™ Threat Prevention nem egy hagyományos vírusirtó megoldás, hanem egy kiberbiztonsági csomag, amely 3 kulcsfontosságú védelmi réteggel rendelkezik, úgy tervezve, hogy megvédjen a pénzügy... 2022. szept. 2. Technikai blog
Maxvalor Support Hogyan lehet kijavítani a Microsoft-alkalmazások (Outlook, Teams és mások) csatlakozási problémáit okozó NCSI-t? Start writing here...Ha a hálózati kapcsolat állapotjelzőjére (Network Connectivity Status Indicator) hivatkozó internetkapcsolati problémák merülnek fel, azok úgy javíthatók, hogy a helyi csoportházi... 2022. szept. 2. Technikai blog
Maxvalor Support Milyen követelményeknek kell teljesülnie egy 3rd Party Applikációnak a 3rd Party Patch Managementhez? Annak érdekében, hogy új szoftverek hozzáadását kérje a Patch & Asset Management - 3rd Party Software-hez, meg kell győződnie arról, hogy a minimális követelmények teljesülnek. Annak érdekében, hogy ú... 2022. szept. 2. Technikai blog
Maxvalor Support Hogyan néz ki a 3rd Party Patch Management infrastruktúra diagramja? ... 2022. szept. 2. Technikai blog
Maxvalor Support Hogyan működik az alkalmazások feketelistája? Az Uninstall Applications funkció a csoportházirend-beállításokban, a Endpoint Settings -> Patch & Assets alatt található. Az Uninstall Applications funkció hatékony módja annak, ho... 2022. szept. 2. Technikai blog
Maxvalor Support Hogyan működik a Heimdal's OS Updates frissítések funkció, amikor a Feature Updates-ekről és a Quality Updates-ekről van szó? A Windows 10-től kezdve a Microsoft bevezetett egy új karbantartási modellt, a Windows as a Service (WaaS) néven, ami azt jelenti, hogy ahelyett, hogy háromévente kapna egy új verziót, most fokozatos ... 2022. szept. 2. Technikai blog
Maxvalor Support Next-Gen Antivirus & MDM - Feloldási állapot Amikor megnyitja a Dashboardon a Next-Gen Antivirus & MDM szekciót, ellenőrizheti a víruskereső által észlelt rosszindulatú fájlok feloldási állapotát. - None Ez az üzenet azt jelenti, hogy a csoporth... 2022. szept. 2. Technikai blog
Maxvalor Support Mi a különbség a HEIMDAL™ Free és a HEIMDAL™ Home között? A Heimdal™ Free csak korlátozott funkciókkal rendelkezik, míg a Heimdal™ Home termékünk teljes előnyeit kínálja a kiberbiztonsági fenyegetések és támadások elleni védelem terén. Heimdal™ Free: Napraké... 2022. szept. 2. Technikai blog
Maxvalor Support Mi az a HEIMDAL Agent RC? A Thor RC, a kiadás előtti verzió (béta verzió). Azt javasoljuk, hogy csak akkor telepítse ezt a verziót, ha valaki a Heimdal Security csapatából javasolja. Ellenkező esetben ez a verzió relatív insta... 2022. szept. 2. Technikai blog
Maxvalor Support Hol tudom ellenőrizni, hogy mikor jár le a licenckulcsom? Ezt az információt a Thor-termék ablakának bal alsó sarkában láthatja, vagy a fogaskerék ikonra kattintva érheti el a Settings . Ezután lépjen az General Settings tab fülre, ahol megtalálja a licencku... 2022. szept. 2. Technikai blog