Remote Desktop problémák
Jelen cikkből megtudhatja, hogyan háríthatók el a problémák, abban az esetben, ha a Remote Desktop modulon keresztül nem lehet csatlakozni.
A Remote Desktop nem tud csatlakozni a távoli számítógéphez
Jelenség: A Remote Desktop nem tud csatlakozni a távoli számítógéphez.
MEGOLDÁS: ellenőrizze, hogy a HEIMDAL távoli asztal IP-címei szerepelnek-e az engedélyezési listán (195.201.56.244 / 91.217.255.149 / heimdalrd.islonline.net / *.islonline.net).
Ha ezek az IP-címek már szerepelnek az engedélyezési listán, következő lépés a Heimdal RD Agent/Client eltávolítása a távoli számítógépről. Az eltávolítás után nyissa meg a HEIMDAL Agentet és kattintson a szinkronizálás (Sync) gombra a Heimdal RD Agent/Client újra telepítésének kikényszerítéséhez.
Nem lehet végponthoz csatlakozni a HEIMDAL Dashboardról (a csatlakozás ikon szürke színű)
JELENSÉG: Nem lehet végponthoz csatlakozni a HEIMDAL Dashboardról (a csatlakozás ikon szürke színű).
MEGOLDÁS: győződjön meg róla, hogy a távoli számítógép olyan GP-t alkalmaz, ahol a Távoli asztal termék/szolgáltatás engedélyezve van.
Következő lépésként ellenőrizze, hogy a Heimdal RD Agent/Client telepítve van-e a távoli számítógépen. Ha igen, kérjük, távolítsa el!
Az eltávolítás után nyissa meg a HEIMDAL Agentet és kattintson a szinkronizálás (Sync) gombra a Heimdal RD Agent/Client újra telepítésének kikényszerítéséhez. Frissítse a HEIMDAL Dashboardot és ellenőrizze a távoli asztal nézetnél, hogy a csatlakozás gomb engedélyezve van-e.
Ha a probléma továbbra is fennáll, ellenőrizze, hogy az ügyfél használ-e olyan AV-t vagy biztonsági terméket, amely a Remote Desktop program futtatható állományának vagy bármely más fájljának működését korlátozza. A megoldásához kérje meg az ügyfelet, hogy engedélyezze/tegye kivételbe ezeket a fájlokat.
Továbbá figyelembe kell venni, az ügyfél megváltoztatta-e a végpontok nevét a közelmúltban.
Amennyiben a fenti javaslatok egyike sem oldaná meg a problémát, kérjük, forduljon a Maxvalor csapatához!