Heimdal Biztonsági aktiválási probléma

Ebben a cikkben megtalálja a megoldást a legismertebb tényezőkre, amelyek hibához vezethetnek a Heimdal Security termékek aktiválásakor.  

  1. A dátum és az idő hiányzó szinkronizálása. (további információk)

  2. Tűzfal blokkolja a telepítést. (további információk) 

  3. Windows Management Instrumentation (WMI) hiba. (további információk) 

  4. Egy másik víruskereső blokkolja a telepítést. (további információk) 

  5. Agent aktiválási hiba a Windows Platform FIPS validált kriptográfiai algoritmusokkal kapcsolatban. (további információk)

Azt javasoljuk, hogy először távolítsa el vagy tiltsa le a telepített víruskeresőt, és ellenőrizze, hogy működik-e az aktiválás. Ha nem működik, adja hozzá az Agent-et a kizárási listához, és próbálja újra! 

További kérdés esetén keressen minket a [email protected] email címen!

Heimdal Biztonsági aktiválási probléma
Maxvalor Support 22. júla 2022

Tagy
Archivovať
Milyen változásokat hajt végre az Agent telepítéskor?
HEIMDAL™ Agent